Institut for Naturfagenes Didaktik

  1. Udgivet

    An Inquiry Perspective on Statistics in Lower Secondary School in Denmark and Japan–An Elaboration and Modelling of the Anthropological Theory of the Didactic Through Two Statistics Classrooms

    Østergaard, Camilla Hellsten, 2022, I: European Journal of Science and Mathematics Education. 10, 4, s. 529-546

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Sustainable lesson study and paradidactic infrastructure: the case of Denmark

    Østergaard, Camilla Hellsten & Winsløw, Carl, 2021, I: Hiroshima Journal of Mathematics Education. 14, s. 1-15

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    TIMEplate: Template for Lesson Study

    Østergaard, Camilla Hellsten, Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, dec. 2020, 1 udg. Project TIME. 18 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notesUndervisning

  4. Udgivet

    COMPARING AND CONTRASTING STATISTICAL AND MATHEMATICAL MODELLING – A STUDY OF THE ROLE OF DATA

    Østergaard, C. H. & Jessen, Britta Eyrich, 2023, s. 130-130.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space

    Øland, Trine (red.), Sauzet, S. (red.), Ryberg, Marie L. (red.) & Ellemose Lindvig, Katrine (red.), 2022, London: Routledge. 142 s. (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Skolebaseret Udviklingsprojekt i Naturfagene (SUN): Afsluttende rapport for et fireårigt forløb 2014-2018

    Ågård, D., Sølberg, Jan, Nielsen, K., Krogh, L. B., Waaddegaard, Nina Holst & Hoffmann, S., 2018, Danske Science Gymnasier. 34 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  7. Udgivet

    An introduction to TWG6: Applications and modelling

    Ärlebäck, J. B., Carreira, S., Jessen, Britta Eyrich, Greefrath, G., Lacek, Y. & Vorhölter, K., 2023, Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Drijvers, P., Csapodi, C., Palmér, H., Gosztonyi, K. & Kónya, E. (red.). Alfréd Rényi Institute of Mathematics and ERME, s. 1095-1118 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  8. Udgivet

    Exploring social networks of municipal science education stakeholders in Danish Science Municipalities

    von der Fehr, A., 2016, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 116 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  9. Udgivet

    Validation of networks derived from snowball sampling of municipal science education actors

    von der Fehr, A., Sølberg, Jan & Bruun, Jesper, 2018, I: International Journal of Research and Method in Education. 41, 1, s. 38-52 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Virtuel laboratoriesimulation kan styrke fremtidens laboranter

    de Vries, L. E. & May, M., 2014, I: Laboranten. 58, 8, s. 14-15 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...202 Næste