Overser vi de mest oplagte udfordringer?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Dokumenter
- Fulltext
Forlagets udgivne version, 537 KB, PDF-dokument
Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,
2021-4.
2021-4.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik |
Vol/bind | 2022 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 86-89 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 1604-8628 |
Status | Udgivet - 2022 |
Bibliografisk note
Sølberg, J. Overser vi de mest oplagte udfordringer?. MONA-Matematik-og Naturfagsdidaktik 2022-1.<br/><br/>Kommentar - ikke peer-reviewed
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 323991971