Britta Eyrich Jessen

Britta Eyrich Jessen

Adjunkt

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2017
  2. Udgivet

    Matematikbroen: - Fra Grundskole til Gymnasium

    Jessen, Britta Eyrich, Holm, Christine & Winsløw, Carl, 6 apr. 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 62 s. (IND’s Skriftserie).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  3. Udgivet

    HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Recherches en Didactique des Mathematiques. 37, (2/3), s. 217-245 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Matematikbroen: brobygning for elever gennem efteruddannelse for lærere

    Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, 2017, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2017, 3, s. 39-59

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  5. Udgivet

    Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser: Hvad kan forskningen fortælle?

    Mathiasen, Professor & Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Samfundsoekonomen. 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Study and Research Paths at Upper Secondary Mathematics Education: a Praxeological and Explorative study

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 214 s. (IND's Skriftserie).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  7. Udgivet

    The Theory of Didactical Situations

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, PRACTICAL GUIDE TO INQUIRY BASED TEACHING. Winsløw, C., Bašić, M., Bos, R., Cafuta, K., Dolinar, G., Doorman, M., Drijvers, P., Milin Šipuš, Ž., Praprotnik, S., Rajh, S., Sirnik, M., Suban, M. & Špalj, E. (red.). s. 29-46 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  8. Udgivet

    What is Inquiry Based Mathematics Teaching?

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, MERIA PRACTICAL GUIDE TO INQUIRY BASED MATHEMATICS TEACHING. Winsløw, C., Bašić, M., Bos, R., Cafuta, K., Dolinar, G., Michiel Doorman, M., Drijvers, P., Milin Šipuš, Ž., Praprotnik, S., Rajh, S., Sirnik, M., Suban, M. & Špalj, E. (red.). s. 4-16 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

ID: 36080400