Britta Eyrich Jessen
Adjunkt
ORCID: 0000-0003-0612-7558
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Characterising the roles of digital resources in mathematical modelling
Jessen, Britta Eyrich, 2022, Proceedings of the Twelfth Congress of European Research Society in Mathematics Education (CERME12). Hodgen, J., Geraniou, E., Bolondi, G. & Ferretti, F. (red.). Free University of Bozen-Bolzano, s. 1083-1090Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Introduction to the papers of TWG6: Applications and modelling
Barquero, B., Ärlebäck, J. B., Carreira, S., Greefrath, G., Jessen, Britta Eyrich & Vorhölter, K., 2022, Proceedings of the Twelfth Congress of European Research Society in Mathematics Education (CERME12). Hodgen, J., Geraniou, E., Bolondi, G. & Ferretti, F. (red.). Free University of Bozen-Bolzano, s. 999-1006Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Media and milieu dialectics and new resources available for students
Jessen, Britta Eyrich, 2022, Pre-proceedings of the 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic. s. 232-239Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Study and Research Paths, Ecology and In-service Teachers
Jessen, Britta Eyrich, 2022, Advances in the Anthropological Theory of the Didactic. Chevallard, Y., Barquero, B., Bosch, M., Florensa, I., Gascón, J., Nicolás, P. & Ruiz-Munzón, N. (red.). 1 udg. Cham: Springer, s. 239-247 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 36080400
Flest downloads
-
277
downloads
HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
194
downloads
Questioning the world by questioning the exam
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
98
downloads
Teachers learning to design and implement mathematical modelling activities through collaboration
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet