Emilie Gertz
Ph.d.-stipendiat
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0000-0003-4859-4648
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2023
- Udgivet
Identity, choice, and the future – Young women’s narratives in post-compulsory science and mathematics
Gertz, Emilie, 3 jul. 2023, s. 1. 5 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Exploring math-identities of successful young women in post-compulsory mathematics
Gertz, Emilie, 2023. 12 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
FIXATED ON EXACTNESS - IDENTITY NARRATIVES OF YOUNG WOMEN IN POST-COMPULSORY PHYSICS
Gertz, Emilie, 2023. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 283334865
Flest downloads
-
29
downloads
The Transition into Upper Secondary Education. A Qualitative Study of Young Women’s Experiences with Science and Mathematics
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet