Laura Teinholt Finne
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Universitetspædagogik
ORCID: 0000-0002-5015-7079
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2023
- Udgivet
Pharmacy students' conceptions of theory-practice relation in the analytical chemistry laboratory: a phenomenographic study
Finne, Laura Teinholt, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2023, I: Chemistry Education Research and Practice. 24, 2, s. 428–436Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 154587617
Flest downloads
-
65
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
28
downloads
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
25
downloads
Tid til læring i laboratoriet: farmaceutstuderendes opfattelse af tiden i laboratorieundervisningen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet