Hendra Y. Agustian
Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt
- Afsendt
"I feel like a real chemist right now": Epistemic affect in the chemistry laboratory
Agustian, Hendra Y., Gammelgaard, Bente, Rangkuti, Muhammad Aswin & Niemann, Jonas, mar. 2024, (Afsendt) I: Science Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Laboratory work as an epistemic practice: Discursive characteristics of student learning in the pharmaceutical chemistry teaching laboratory
Agustian, Hendra Y. & Gammelgaard, Bente, 2022. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Redefining disability in the context of ‘masyarakat madani’, an Indonesian model of inclusive society
Agustian, Hendra Y., 1 dec. 2016, I: British Journal of Special Education. 43, 4, s. 358-372 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Wicked problems inquiries in higher science education: Philosophical analysis and pedagogical implications
Agustian, Hendra Y., jul. 2023, (Accepteret/In press).Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Use QE to disentangle the complexity of wicked problem inquiries in USE
Agustian, Hendra Y., jul. 2023, (Accepteret/In press).Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Enculturation of pharmacy students into scientific practices: a closer look into affect and conation in the laboratory of pharmaceutical sciences
Agustian, Hendra Y. & Gammelgaard, Bente, 2023. 4 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh
Agustian, Hendra Y., 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Ikke-udgivet
De rol van de kinderen bij vormgeving in het onderwijs
Agustian, Hendra Y., 2014, (Ikke-udgivet)Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
- Afsendt
Methodological rigor in laboratory education research
Agustian, Hendra Y., okt. 2023, (Afsendt) I: Laboratories.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 230950558
Flest downloads
-
74
downloads
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
69
downloads
Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
65
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet