Hendra Y. Agustian
Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt
- Afsendt
"I feel like a real chemist right now": Epistemic affect in the chemistry laboratory
Agustian, Hendra Y., Gammelgaard, Bente, Rangkuti, Muhammad Aswin & Niemann, Jonas, mar. 2024, (Afsendt) I: Science Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
10 Guiding principles for learning in the laboratory
Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, 2, s. 383-402Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Seery, M. K., Agustian, Hendra Y. & Zhang, X., 2019, I: Israel Journal of Chemistry. 59, 6-7, s. 546-553Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Advancing the conception of multidimensional learning: Insight from theoretical and empirical investigations on laboratory education
Agustian, Hendra Y., 2023. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Considering the hexad of learning domains in the laboratory to address the overlooked aspects of chemistry education and fragmentary approach to research on student learning
Agustian, Hendra Y., 2022, I: Chemistry Education Research and Practice. 23, 3, s. 518-530 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Danish university faculty perspectives on student learning outcomes in the teaching laboratories of a pharmaceutical sciences education
Agustian, Hendra Y., Pedersen, M. I., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2022, I: Journal of Chemical Education. 99, 11, s. 3633–3643Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Ikke-udgivet
De rol van de kinderen bij vormgeving in het onderwijs
Agustian, Hendra Y., 2014, (Ikke-udgivet)Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
- Afsendt
Demonstrations as a part of inquiry-based science teaching: Potentials and critical reflections
Agustian, Hendra Y., aug. 2023, (Afsendt) I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Developing laboratory skills by incorporating peer-review and digital badges
Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Doidge, E. D., Kucharski, M. M., O'Connor, H. M. & Price, A., 1 jan. 2017, I: Chemistry Education Research and Practice. 18, 3, s. 403-419 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Enculturation of pharmacy students into scientific practices: a closer look into affect and conation in the laboratory of pharmaceutical sciences
Agustian, Hendra Y. & Gammelgaard, Bente, 2023. 4 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 230950558
Flest downloads
-
74
downloads
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
69
downloads
Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
65
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet