Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
- 2016
- Udgivet
Tilstræbt og realiseret tværfaglighed i universitetsundervisning
Ellemose Lindvig, Katrine & Ulriksen, Lars, 1 mar. 2016, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 11, 20, s. 5-13 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Interdisciplinary Tool Helps Fast-Track Interdisciplinary Learning and Collaboration
Ellemose Lindvig, Katrine, Hillersdal, Line & Earle, D. B., 2017, I: Integrative Pathways. 39, 2Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Creating Interdisciplinarity within Monodisciplinary Structures
Ellemose Lindvig, Katrine, 3 nov. 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 182 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- 2018
- Udgivet
The implied PhD student of interdisciplinary research projects within monodisciplinary structures
Ellemose Lindvig, Katrine, 2018, I: Higher Education Research and Development. 37, 6, s. 1171-1185 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
CoNavigator: Hands-on interdisciplinary problem solving
Ellemose Lindvig, Katrine, Hillersdal, Line & Earle, D., 13 feb. 2018, I: The Integration and Implementation Insights blog .Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- 2019
- Udgivet
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Ellemose Lindvig, Katrine & Ulriksen, Lars, 2019, I: The Review of Higher Education. 43, 2, s. 697-725 39 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Intended and Realised Interdisciplinarity: Experiences from the University of Copenhagen
Ellemose Lindvig, Katrine, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kært barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1
Ellemose Lindvig, Katrine, 2019, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019, 2, s. 102Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Listening to the loud and soft voices of interdisciplinarity to enable societal transformation
Ellemose Lindvig, Katrine & Lyall, C., 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Listening to the soft and loud voices of interdisciplinarity: How institutions shape university careers
Lyall, C. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40103699
Flest downloads
-
89
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
63
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet