Robert Harry Evans

Robert Harry Evans

Lektor

Medlem af:


    1. Udgivet

      Didactics as design science: Peer reviewed papers from a PhD-course at the University of Copenhagen

      Winsløw, Carl (red.) & Evans, Robert Harry (red.), 2010, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 119 s. (IND-KU Skriftserie; Nr. 18).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet
    3. Udgivet

      Promoting Coherent Science Instruction through Coherent Science Teacher Education: A Model Framework for Program Design

      Nordine, J., Sorge, S., Delen, I., Evans, Robert Harry, Juuti, K., Lavonen, J., Nilsson, P., Ropohl, M. & Stadler, M., 2021, I: Journal of Science Teacher Education. 32, 8, s. 911-933 23 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Preparing future teachers to teach socio-scientific issues

      Nielsen, Jan Alexis & Evans, Robert Harry, 2014.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Possibilities and limitations from a short methods course in socioscientific teaching

      Nielsen, Jan Alexis & Evans, Robert Harry, 2015. 5 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet
    7. Udgivet

      Museographic transposition: a didactical approach to museum exhibition engineering

      Achiam, Marianne, Winsløw, Carl & Evans, Robert Harry, 2008, Planning science instruction: From insight to learning to pedagogical practices: Proceedings of the 9th Nordic Research Symposium on Science Education. Macdonald, A. (red.). s. 230-232 3 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Designing museum exhibits as border-crossing environments

      Achiam, Marianne & Evans, Robert Harry, 2010, Contemporary science education research: Teaching: A collection of papers presented at ESERA 2009 Conference. Tasar, M. F. & Cakmakci, G. (red.). s. 101-103 3 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Using a wicked problem for inquiry-based fieldwork in high-school geology: addressing climate change and mass extinction events

      Madsen, Lene Møller, Evans, Robert Harry & Malm, Rie Hjørnegaard, aug. 2021, The role of out-of-school science education in addressing wicked problems. Dillon, J., Achiam, M. & Glackin, M. (red.). 1 udg. Cham: Springer, s. 167-188 22 s. (Contributions from Science Education Research).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Undersøgelsesbaseret undervisning: 6F modellen, dens tilblivelse og udvikling i Danmark

      Madsen, Lene Møller, Evans, Robert Harry & Bruun, Jesper, 2020, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 1, s. 26-45 19 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 Næste

    ID: 2634405