Britta Eyrich Jessen

Britta Eyrich Jessen

Adjunkt

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2023
  2. Udgivet

    Lesson study in mathematics with TDS and RME as theoretical support: two cases from the European TIME project

    Jessen, Britta Eyrich, Bos, R., Doorman, M. & Winsløw, Carl, 2023, I: International Journal for Lesson and Learning Studies. 12, 1, s. 52-64

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2021
  4. Udgivet

    Mathematical modelling in scientific contexts and in Danish upper secondary education: are there any relations?

    Jessen, Britta Eyrich & Kjeldsen, Tinne Hoff, 2021, I: Quadrante. 30, 2, s. 37-57 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2020
  6. Udgivet

    Impact of theoretical perspectives on the design of mathematical modelling tasks

    Barquero, B. & Jessen, Britta Eyrich, 1 maj 2020, I: Avances de Investigacion en Educacion Matematica. 17, s. 98-113

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    What knowledge do in-service teachers need to create SRP's?

    Jessen, Britta Eyrich & Rasmussen, Klaus, 2020, I: Educaçao Matemática Pesquissa . 22, 4, s. 680-693

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    What knowledge do in-service teachers need to create SRPs?<br>De quelles connaissances les enseignants en exercice ont-ils besoin pour créer des SRP?

    Jessen, Britta Eyrich & Rasmussen, Klaus, 2020, I: Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática. 22, 4, s. 680-693 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2019
  10. Udgivet

    Questioning the world by questioning the exam

    Jessen, Britta Eyrich, 2019, I: Educaçao Matemática Pesquissa . 21, 4, s. 127-141 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2017
  12. Udgivet

    HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Recherches en Didactique des Mathematiques. 37, (2/3), s. 217-245 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser: Hvad kan forskningen fortælle?

    Mathiasen, Professor & Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Samfundsoekonomen. 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  14. 2014
  15. Udgivet

    How can study and research paths contribute to the teaching of mathematics in an interdisciplinary settings?

    Jessen, Britta Eyrich, 2014, I: Annales de didactiques et de sciences cognitives. 19, s. 199-224

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 36080400