Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor

Medlem af:


    1. Udgivet

      Dragons and dinosaurs: Directing inquiry in biology using the notions of ‘milieu’ and ‘validation’

      Achiam, Marianne, Sølberg, Jan & Evans, Robert Harry, mar. 2013, I: Journal of Biological Education. 47, 1, s. 39-45 7 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      Nine meta-functions for science museums and science centres

      Achiam, Marianne & Sølberg, Jan, 2017, I: Museum Management and Curatorship. 32, 2, s. 123-143 21 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Fostering competence: a narrative case study of developing a two-dimensional curriculum in Denmark

      Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2023, I: Journal of Curriculum Studies. 55, 2, s. 223-250

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Competencies and curricula Two case stories of two-dimensional curriculum development

      Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, I: European Journal of Science and Mathematics Education. 7, 1, s. 50-60 11 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Hvad kan vi lære af Science-kommuneprojektet?

      Jensen, A. & Sølberg, Jan, 1 mar. 2012, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2012 - 1, s. 66-83 18 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Landing on Mars: A Cross-Institutional Research-Based Seminar Series

      Kinch, Kjartan Münster, Sølberg, Jan, Horgan, B., Adler, J., Hayes, A., Hurowitz, J. & Rice, M. S., 2022, I: International Journal of Teaching and Learning in Higher Education. 33, 3, s. 328-360 33 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Overser vi de mest oplagte udfordringer?

      Sølberg, Jan, 2022, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2022, 1, s. 86-89 4 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

    8. Udgivet

      Kompetencemål i praksis – hvad har vi lært af KOMPIS?

      Sølberg, Jan, Bundsgaard, J. & Højgaard, T., 2015, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2015, 2, s. 46-59 14 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      To metaforer for læring og kompetenceorienteret undervisning

      Sølberg, Jan, 2020, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2020, 2, s. 7-22 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      Kompetencemåli praksis – foranalysen bag projektet KOMPIS

      Sølberg, Jan, Højgaard, T., Bundsgaard, J. & Elmose, S., 2010, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 16111653