Raimundo José Elicer Coopman
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 15, 2100 København Ø
Flest downloads
-
69 downloadsUdgivet
A Critical Case Study on the Implementation of Computational Thinking in Mathematics Education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
54 downloadsUdgivet
Computational thinking and mathematics viewed as transdisciplinary configurations
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
38 downloadsUdgivet
Computational thinking in Denmark from an anthropological theory of the didactic perspective
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
-
18 downloadsUdgivet
Comparing the integration of programming and computational thinking into Danish and Swedish elementary mathematics curriculum resources
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
14 downloadsUdgivet
Characterising problem handling in the intersection between computational thinking and mathematics
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 330618575
Flest downloads
-
69
downloads
A Critical Case Study on the Implementation of Computational Thinking in Mathematics Education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
54
downloads
Computational thinking and mathematics viewed as transdisciplinary configurations
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
38
downloads
Computational thinking in Denmark from an anthropological theory of the didactic perspective
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet