Carl Winsløw
Professor
- Udgivet
Fundamental situations in teaching biology:The case of parthenogenesis
Evans, Robert Harry & Winsløw, Carl, 2007, I: NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2/2007, s. 132-145 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Developing and assessing specific competencies in a first course on real analysis
Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2007, I: Research in Collegiate Mathematics Education. VI, s. 99-138 40 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Thematic projects: a format to further and assess advanced student work in undergraduate mathematics
Grønbæk, Niels & Winsløw, Carl, 2007, I: Recherches en Didactique des Mathématiques. 27, 2, s. 187-220 34 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
GIS as an Artefact in Geography Education: Some Future Challenges
Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2007, Changing Geographies: Innovative Curricula: The Conference Proceedings. Catling, S. & Taylor, L. (red.). IGU, British sub-committe with HERODOT, s. 207-212 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Research and development of university level teaching: the interaction of didactical and mathematical organisations
Winsløw, Carl, 2007, European Research in Mathematics Education IV.: Proceedings of the Fourth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Bosch, M. (red.). Barcelona: Universitat Ramon Llull, s. 1821-1830 10 s. (Proceedings: Conference for European Research in Mathematics Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
L'usage des logiciels dans l'enseignement supérieur des mathématiques : un panorama des questions du point de vue de la sémiotique
Winsløw, Carl, 2007, Environnements informatiques, enjeux pour l'enseignement des mathématiques. : Intégrer des artefacts complexes, en faire des instruments au service de l'apprentissage. Conne, F. & Floris, R. (red.). Bruxelles: DeBoeck, s. 39-60 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Les problèmes de transition dans l'enseignement de l'analyse et la complémentarité des approches diverses de la didactique
Winsløw, Carl, 2007, I: Annales de didactiques et de sciences cognitives. 12, s. 189-204 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Comparative research on secondary mathematics education: a semiotic approach
Winsløw, Carl, 2007, Mathematics education in different cultural traditions: A comparative study of East Asia and the West. Graf, K-D. (red.). Berlin: Springer, s. 553-566 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Didactics of mathematics: an epistemological approach to mathematics education
Winsløw, Carl, 2007, I: Curriculum Journal. 18, 4, s. 523-536 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Education of lower secondary mathematics teachers in Denmark and France: A comparative study of characteristics of the systems and their products
Winsløw, Carl & Durand-Guerrier, V., 2007, I: Nordisk Matematikkdidaktikk. 12, 2, s. 5-32 28 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6486
Flest downloads
-
2760
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2033
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet