Carl Winsløw
Professor
- 2005
- Udgivet
Logiciels symboliques dans l'enseignement de la première année de l'université : potentiels et problèmes
Winsløw, Carl, 2005, Balises pour la didactique des mathématiques. Mercier, A. & Margolinas, C. (red.). La Pensée SauvagePublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2007
- Udgivet
GIS as an Artefact in Geography Education: Some Future Challenges
Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2007, Changing Geographies: Innovative Curricula: The Conference Proceedings. Catling, S. & Taylor, L. (red.). IGU, British sub-committe with HERODOT, s. 207-212 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Research and development of university level teaching: the interaction of didactical and mathematical organisations
Winsløw, Carl, 2007, European Research in Mathematics Education IV.: Proceedings of the Fourth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Bosch, M. (red.). Barcelona: Universitat Ramon Llull, s. 1821-1830 10 s. (Proceedings: Conference for European Research in Mathematics Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2008
- Udgivet
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2008, Planning science instruction: From insight to learning to pedagogical practices: Proceedings of the 9th Nordic Research Symposium on Science Education. Macdonald, A. (red.). s. 246-248Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Interplay between research and teaching from the perspective of mathematicians
Winsløw, Carl & Madsen, Lene Møller, 2008, Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Pitta-Pantazi, D. & Philippou, G. (red.). European Society for Research in Mathematics Education , s. 2379-2388 8 s. (Proceedings: Conference for European Research in Mathematics Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Les problèmes de transition dans l'enseignement de l'analyse: Quelques apports des approches diverses de la didactique.
Winsløw, Carl, 2008, L'enseignement des mathématiques face aux défis de l'école et des communautés. : Actes du colloque Espace mathématique francophone. Bednarz, N. & Mary, C. (red.). Éditions du CRP, 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Museographic transposition: a didactical approach to museum exhibition engineering
Achiam, Marianne, Winsløw, Carl & Evans, Robert Harry, 2008, Planning science instruction: From insight to learning to pedagogical practices: Proceedings of the 9th Nordic Research Symposium on Science Education. Macdonald, A. (red.). s. 230-232 3 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Transformer la théorie en tâches: la transition du concret à l'abstrait en analyse réelle
Winsløw, Carl, 2008, Actes de la XIIIème école d'été en didactique des mathématiques. Rouchier, A. (red.). Éditions la Pensée Sauvage, 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2009
- Udgivet
Recherche et enseignement universitaire en mathématiques, interactions actuelles et possibles.
Winsløw, Carl, 2009, Approches plurielles en didactique des mathématiques. Ouvrier-Buffet, C. & Perrin-Glorian, M-J. (red.). Université Paris 7, s. 59-67 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Étude collective d'une leçon: un dispositif japonais pour la recherche en didactique des mathématiques.
Miyakawa, T. & Winsløw, Carl, 2009, Nouvelles perspectives en didactique des mathématiques: La géométrie, les documents pour l'enseignement, le métier de chercheur en didactique. Bloch, I. & Conne, F. (red.). La Pensée Sauvage Éditions, 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6486
Flest downloads
-
2760
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2033
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet