Carl Winsløw
Professor
- Udgivet
Ultraproducts, QWEP von Neumann algebras, and the Effros–Maréchal topology
Ando, H., Haagerup, U. & Winsløw, Carl, 2016, I: Journal fuer die Reine und Angewandte Mathematik. 715, s. 231-250Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Artigue, M. & Winsløw, Carl, 2010, I: Récherches en Didactiques des Mathématiques. 30, 1, s. 47-82Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Comparing mathematics education lessons for primary school teachers: case studies from Japan, Finland and Sweden
Asami-johansson, Y., Attorps, I. & Winsløw, Carl, 2020, I: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. 51, 5, s. 688-712Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
External Didactic Transposition in Undergraduate Mathematics
Bosch, M., Hausberger, T., Hochmuth, R., Kondratieva, M. & Winsløw, Carl, 2021, I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 7, 1, s. 140-162 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The external didactic transposition of mathematics at the university level: dilemmas and challenges
Bosch, M. & Winsløw, Carl, 2020, I: Educaçao Matemática Pesquissa . 22, 4, s. 373-386Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Linking problem solving and learning contents: the challenge of self-sustained study and research processes
Bosch, M. & Winsløw, Carl, mar. 2016, I: Recherches en Didactique des Mathematiques. 35, 3, s. 357-401Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- E-pub ahead of print
Functional modelling with study and research paths: a theoretical proposal
Cabero, I. & Winsløw, Carl, 2024, (E-pub ahead of print) I: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fundamental situations in teaching biology:The case of parthenogenesis
Evans, Robert Harry & Winsløw, Carl, 2007, I: NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2/2007, s. 132-145 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Study and Research Paths: A New tool for Design and Management of Project Based Learning in Engineering
Florensa, I., Bosch, M., Gascòn, J. & Winsløw, Carl, 1 jan. 2018, I: International Journal of Engineering Education. 34, 6, s. 1848–1862 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
CERME7 Working Group 14: University mathematics education
Gonzales-Martin, A., Gueudet, G., Ianone, P., Nardi, E. & Winsløw, Carl, 2012, I: Research in Mathematics Education. 14, 2, s. 209-210Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6486
Flest downloads
-
2760
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2033
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet