Carl Winsløw
Professor
ORCID: 0000-0001-8313-2241
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2009
- Udgivet
Didactical designs for students' proportional reasoning: An "open approach" lesson and a "fundamental situation"
Miyakawa, T. & Winsløw, Carl, 2009, I: Educational Studies in Mathematics. 72, 2, s. 199-218Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Et mysterium om tal - og japanske lektionsstudier
Winsløw, Carl, 2009, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 1, s. 31-43 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Relations between teaching and research in physical geography and mathematics at research-intensive universities
Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2009, I: International Journal of Science and Mathematics Education. 7, s. 741-763 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Un dispositif japonais pour le travail en équipe d'enseignants: Etude collective d'une leçon
Winsløw, Carl & Miyakawa, T., 2009, I: Éducation et Didactique. 1, 3, s. 77-90Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6486
Flest downloads
-
2760
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2033
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet