Carl Winsløw
Professor
- Udgivet
Fundamental situations in teaching biology:The case of parthenogenesis
Evans, Robert Harry & Winsløw, Carl, 2007, I: NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2/2007, s. 132-145 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A case study of mathematical semiosis
Winsløw, Carl, 1997, I: Philosophy of Mathematics Education. 10, s. 4Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A framework for a comparative study of pre-service elementary teachers’ knowledge of rational numbers
Putra, Z. H. & Winsløw, Carl, 2019, I: Educaçao Matemática Pesquissa . 21, 4, s. 53-63 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A linguistic approach to the justification problem in mathematics education
Winsløw, Carl, 1998, I: For the Learning of Mathematics. 18, 1, s. 17-23Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Winsløw, Carl, Durand Guerrier, V. & Yoshida, H., 2010, I: Annales de didactiques et de sciences cognitives. 15, s. 141-166Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A topology on the semigroup of endomorphisms on a von Neumann algebra
Winsløw, Carl, 1 jan. 1998, I: Journal of the Mathematical Society of Japan. 50, 1, s. 169-178 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Abell, Braddy, Ensley, Ludwig, Soto: MAA Instructional Practices Guide
Winsløw, Carl, 2022, I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 8, s. 211-216 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
An institutional approach to university mathematics education: from dual vector spaces to questioning the world
Winsløw, Carl, Barquero, B., De Vleeschouwer, M. & Hardy, N., 2014, I: Research in Mathematics Education. 16, 2, s. 95-111Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Approximately inner automorphisms on inclusions of type III-factors
Winsløw, Carl, 1995, I: Pacific Journal of Mathematics. 166, s. 385-400Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Authentic Engineering Problems in Service Mathematics Assignments: Principles, Processes and Products from Twenty Years of Task Design
Schmidt, K. & Winsløw, Carl, 2021, I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 7, 2, s. 261-283 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6486
Flest downloads
-
2760
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2033
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet